Nowe karty paliwowe Statoil

Statoil wprowadził na rynek nowe karty flotowe „Statoil firma” i „Statoil eurofirma”.

Poza atrakcyjnym wyglądem i zwiększoną odpornością na uszkodzenia paska magnetycznego nowe karty zostały wzbogacone o szeroki pakiet usług dodatkowych. Uruchomienie tych usług sprawia, że karty paliwowe Statoil są jednym z najskuteczniejszych narzędzi dostępnych na rynku, służących do kompleksowego zarządzania flotą.

Statoil oferuje dwa rodzaje kart paliwowych, dostosowanych do potrzeb nowoczesnego i wymagającego użytkownika. Karta ”Statoil firma” daje możliwość dokonywania bezgotówkowych zakupów w całej Polsce na ponad 540 stacjach działających w ramach porozumienia Routex. Dla tych, którzy podróżują poza granicami kraju, Statoil przygotował kartę „Statoil eurofirma”, która pozwala tankować na ponad 20 000 stacji w 36 krajach Europy. Ostatnio Statoil Poland powiększyła sieć stacji akceptujących karty „eurofirma” o stacje działające w systemie Berlio w Rosji i na Białorusi. Dla firm posiadających kartę „eurofirma” Statoil oferuje szybką pomoc w odzyskaniu podatku VAT zapłaconego razem z nabywanymi towarami i usługami za granicą. Kartą tą można także płacić za przejazdy autostradami, tunelami i mostami.

Statoil Poland – spółka koncernu Statoil ASA posiada w Polsce sieć ponad 240 stacji benzynowych. Oprócz prowadzenia stacji firma zajmuje się dostawami lekkiego oleju opałowego oraz gazu płynnego (propan – butan lub propan) do odbiorców przemysłowych i prywatnych. W swojej ofercie posiada także szeroką gamę środków smarnych, olejów przemysłowych i silnikowych najwyższej jakości. Statoil Poland jako pierwsza firma w Polsce przedstawiła ofertę kart paliwowych dla klientów instytucjonalnych, zapewniając bezpieczeństwo i wygodę użytkownikom oraz oszczędności i pełną kontrolę kosztów właścicielom firm.

Od 1 lipca 2007r. dzięki podpisanemu porozumieniu pomiędzy Statoil Poland i Autodistribution Polska, wszyscy użytkownicy kart flotowych „Statoil firma” i „Statoil eurofirma” mogą skorzystać z pakietu atrakcyjnych usług dodatkowych, który obejmuje m.in.:

SERWIS W SIECI 200 WARSZTATÓW SAMOCHODOWYCH

Usługa ta polega na świadczeniu profesjonalnych usług serwisowych dla pojazdów samochodowych Klientów Flotowych Statoil, w sieci warsztatów zarządzanych przez AD Polska oraz w sieci warsztatów partnerskich – łącznie ok. 200 punktów w całej Polsce.

ATRAKCYJNE RABATY NA CZĘŚCI I USŁUGI

Klienci flotowi Statoil otrzymują możliwość skorzystania z wysokich upustów na zakup części samochodowych dostępnych w ofercie AD Polska, w tym opon letnich i zimowych. Dodatkowo użytkownikom kart Statoil przysługuje możliwość skorzystania z atrakcyjnych rabatów na wybrane usługi serwisowe.

BEZPŁATNA POMOC DROGOWA

Usługa pomocy drogowej umożliwi uruchomienie pojazdu i przywróci zdolność do kontynuowania jazdy lub zagwarantuje bezpłatne odholowanie do najbliższego serwisu AD Polska w następujących przypadkach: kolizja drogowa, uniemożliwiająca kontynuowanie jazdy, awaria techniczna samochodu, uniemożliwiająca kontynuowanie jazdy, problem z uruchomieniem silnika, problemy z ogumieniem (uszkodzona felga lub opona), zagubienie, zatrzaśnięcie lub zniszczenie kluczyków oraz brak paliwa czy zamarznięcie paliwa lub zatankowanie niewłaściwego paliwa

INFOLINIA 24 H

Dostęp do numeru infolinii „pomocy technicznej” 014 680 88 10 umożliwia zgłoszenie awarii lub uzyskanie porady technicznej przez całą dobę.

OPIEKA KONSULTANTA

Dla każdego klienta flotowego Statoil, zostanie przydzielony indywidualny konsultant, który poprzez email lub kontakt telefoniczny będzie pomocny w zakresie:

* przeglądów okresowych i napraw mechanicznych oraz eksploatacyjnych
* serwisu ogumienia, w tym wymiany, naprawy i przechowywania opon
* napraw blacharsko-lakierniczych
* usług assistance związanych z „bezpłatną pomocą drogową”
* sprzedaży części samochodowych i opon
* wymiany i naprawy szyb samochodowych
* doradztwa technicznego i eksploatacyjnego
* informowania o lokalizacji serwisów AD Polska

Warunkiem skorzystania z wyżej opisanego pakietu usług jest podpisanie przez klienta flotowego Statoil, umowy z firmą AD Polska.

PEŁNA KONTROLA WYDATKÓW

Wszystkie transakcje dokonywane za pomocą kart paliwowych Statoil, odbywają się bezgotówkowo, dzięki czemu firmy mogą korzystać z kredytu kupieckiego. Termin płatności, częstotliwość wystawiania faktur oraz wysokość rabatu na produkty i usługi zakupione na stacjach Statoil, ustalane są indywidualnie z klientem. Właściciele firm mogą również wygenerować dodatkowe oszczędności poprzez bieżącą kontrolę wydatków na paliwo, dzięki otrzymywanym zbiorczym fakturom z wyszczególnieniem wszystkich transakcji.

BEZPIECZNE TANKOWANIE

Bezpieczeństwo tankowań zostało zwiększone poprzez wprowadzenie opcji dodatkowych, uruchamianych zgodnie z życzeniem klienta, takich jak np.: limity tankowań, podawanie numeru rejestracyjnego pojazdu (w przypadku kart imiennych), czy stanu licznika podczas akceptacji transakcji. Dodatkowo zwiększona odporność paska magnetycznego na uszkodzenia, daje lepsze zabezpieczenie przed rozmagnesowaniem karty.

ZARZĄDZANIE FLOTĄ PRZEZ INTERNET

Aby zarządzanie flotą i kartami paliwowymi było jeszcze łatwiejsze dla wszystkich klientów, Statoil udostępnia bezpłatny interaktywny serwis internetowy www.kartypaliwowe.pl. Po wprowadzeniu indywidualnego hasła klient ma możliwość m.in.: sprawdzenia transakcji dokonanych na daną kartę, uzyskania informacji o ilości zakupionego paliwa, miejscu tankowania, liczbie przejechanych kilometrów, sprawdzenia stanu bieżących należności i wystawionych faktur wraz ze specyfikacją, sprawdzenia liczby aktywnych kart w firmie, zamówienia lub zablokowania wybranej karty. Serwis internetowy udostępnia wszystkie raporty w plikach umożliwiających ich pobieranie i transfer do lokalnego komputera. Uzyskane tą drogą szczegółowe dane, dotyczące przeprowadzonych transakcji, można przetwarzać w dowolnych aplikacjach, tworząc dokumenty ułatwiające kontrolowanie i zarządzanie flotą firmową.

NISKI LIMIT – od 400 l miesięcznie

Możliwość użytkowania kart paliwowych Statoil oferuje już nie tylko dużym koncernom. Firma wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, umożliwiła korzystanie z kart także małym i średnim przedsiębiorstwom, deklarującym zakup jedynie 400 litrów paliwa miesięcznie. Ponadto wymagania formalne i warunki, jakie należy spełnić przy podpisaniu umowy zostały ograniczone do niezbędnego minimum. Dzięki temu efektywne, bezpieczne i wygodne rozliczanie wydatków na paliwo jest już teraz możliwe niemal w każdej firmie.

hastagi na stronie:

#ROUTEX INFOLINIA #karty paliwowe statoil

Authors
Top